onsdag 8 februari 2012

...lite mycket nu...

...hinner bokstavligen ingenting om dagarna känns det som... Jo, massor egentligen, men inte så mycket som jag skulle vilja. Frej är nu över 6 månader och vill vara med överallt. Första separtionsfasen är nu nådd och han blir helt bedrövad om jag försvinner ur hans synfält. Annars är han en mycket glad och nöjd bebis som älskar mat, sin storebror och alla leksaker som finns utsrpitt på golven i alla rum.



Jag försöker dock tillfredställa alla familjens behov och intressen, vilket innebär noll tid framför datorn att kolla "skojsaker" eller läsa en tidning i lugn och ro...



Min kurs i Miljöbalken har också börjat, men hur jag ska hinna med den är fortfarande en olöst gåta.



Men det ordnar sig nog!



~



Därför bjuder jag på en bild ifrån vår stora Dag... Taget innan vigseln och därav en annan bukett som jag band lite snabbt dagen innan. Ville inte ta ut min vackra rosbukett i kylan...






KRAM




Tack för era gratulationer!!



6 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken härlig bild!
Och grattis=))

Kram Hannis

Liza sa...

Åh vilken vacker bild!
Ni är så fina mot dom kala träden o löven på marken!

Ha det bra!

Kram Liza

Designe sa...

Såå vacker bild på vackert par! :) Kram

Lojan sa...

Vackra ni! Underbart att jag fick dela denna dag med er! Puss

Fröken M sa...

TACK och GRATTIS själv ! Jag hoppas ni hade en helt fantastisk dag !
Bilden ovan är ljuvlig :) KRAM

Therese sa...

Vad fint! Och visst var det toppen med ett vinterbröllop? :-)