måndag 23 januari 2012

...fru...



Ja, då var man fru då!

På vår nio-årsdag vigdes vi i min barndomskyrka. Där jag så många skolavslutningar suttit i bänkraderna och sjungit sommarpsalmer. I lördags sjöng vi dem i vinter- och vigselversion!

Det var precis lika underbart som jag föreställt mig!

~

Den fina buketten har min vän Lotta gjort! Den vackraste brudbuketten jag skådat!

(Kvistrosor, Sweet avalanche, Avalanche, brudslöja och en tyllkrans som min mamma hade till sin brudbukett anno 1982)

KRAM

5 kommentarer:

anne sa...

Jättegrattis! ♥

Designe sa...

ÅH, stort grattis! Såå vacker bukett! Kramar :)

Fröken M sa...

Åh va kul !! STORT grattis :)
Jag ser fram emot den dag då det är min tur !
Kram

Anonym sa...

Stort Grattis!
Många kramar Anna & Robin

Liza sa...

Oj vad har jag missat!
Stort GRATTIS!!
Visst är det härligt att vara fru!! =)

Kramar Liza