torsdag 1 december 2011

helgfint

Tänk att det redan är torsdag! Jag förstår verkligen inte vart veckorna springer...

Brunchen blev inställd idag och jag passar istället på att göra lite helgfint hemma och njuta extra mycket av all hyacintdoft som sprider sig i hemmet!
Har köpt på mig en hög som står lite här och där... Både blå, vita och rosa!
Har dock inte så många på övervåningen eftersom vi sover här och det kan bli lite för mycket "juldoft" då.


Funderar på vad vi ska mysa till det med ikväll?! Torsdagarna är ju våra fredagar eftersom F är ledig just på fredagar... Men inte länge till... I vår blir det back to work alla dagar i veckan för hans del. Så det gäller att passa på att njuta!


KRAM

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Hej hej... fint i fönsteret. Gillar det mycket!! Mina träd har också slått ut knoppar..konstigt!!

Ja jag blir säkert bra snart. Utbränd kallas det för...konstig kroppen är..eller kanske ganska bra ändå!!Att kroppen säger ifrån!!

Synd att jag inte kunde skicka pepparkaksfilen till dig...tror det hade slutat i kaos...eller??
Lite sugen blev jag på att testa!
Kram Malin