tisdag 13 december 2011

Dukningen

Så här såg det ut i uterummet i lördags när jag hade cocktailfesten.

Det blev stämningsfullt med vita brudorkidéer, silverkulor, ljusslinga, vita och blå hyacinter och kristallglas.
Maten blir lite godare och middagen blir i hög grad trevligare om det är fint dukat... så tycker jag iaf.



Mysigt var det när det blev mörkt ute...

Dock saknade jag snön!

~

Idag är det lussefirande på dagis och jag ska titta på min lilla tomte som ska knalla tåg ;D

Ja, vi får väl se om han går i tåget så mkt. Jag har en känsla av att både jag och han kommer att gråta ;D


KRAM

6 kommentarer:

Malin sa...

Grattis i efter skott....vilken ljuvligt fin dukning. Jag tycker som du. Maten smakar bättre och sällskapet känns gladare om det är trevligt och fint runt omkring sig. Dukning är verkligen fin.
Hoppas din lilla tomte var glad....o glädje tårar är bara sköna att fälla:)
Önskar dig en fortsatt fin Lucia. Kram Malin

HOUSE of MANDY sa...

Åh vilken ljuvlig dukning!

Kram Amanda

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen. Så fin dukning. Klart en fin dukning höjer middagen och stämningen!!
Hoppas lucia firandet gick bra:)
Kramkram<3nettan

anne sa...

Vad fint och stämningsfullt det var! Hoppas ni haft ett fint luciafirande! :)

vi i villa ville kulla sa...

Grattis i efterskott!!!Verkligen en ljuvlig dukning du har gjort!!!
Kramar Lotta

Liza sa...

Vilken fantastisk, underbar dukning!
Såå mysigt!

Ha en fin fredag!

Kramar Liza