torsdag 22 december 2011

Barnsängar

Ja, nu närmar vi oss stora ögonblick...


Love ska börja sova i växasängen ikväll, är det tänkt. Vi hoppas det går bra.


Egentligen sover han gott i sin spjälsäng, men problemet är att lillebror börjar bli för stor för sin lilla säng...


En halvmåneformad säng som man fäster i föräldrarnas säng... Den kallas BabyBay och är från NG Baby.


Den bästa prylen av alla "onödiga" babyprylar!!!


Rekommenderas starkt om man tycker att det är oroligt att ha det lilla barnet i den stora sängen. Jag och F sover båda hemskt dåligt när barnen varit små och sovit i vår säng. Ligger stel som en fryst fiskpinne... Här är barnet ändå nära; för tröst med en nära hand, vagga lite lätt, mata, stoppa till nappen eller snutten... Utan att stiga upp!!!


Vi ska sälja vår till nära vänner som ska få sin första kotte snart!


Det känns bra att veta vem som kommer ha sängen efter oss!


Jag vet, jag får ofta känslor för prylar ;D


Den söta mobilen kommer ifrån FermLiving


Trevlig kväll!


KRAM

1 kommentar:

HOUSE of MANDY sa...

Åh, sicken sötnos! :)

Sv; hihi jaha va kul.. jag kan tänka mig att det är många som har de rubrikerna dessa dagar innan julen :)

KRAM Amanda