fredag 18 november 2011

Nu reser jag till storstaden...

Snart sticker jag iväg till Stockholm!

Ikväll väntar konsert med Ludovicio Einaudi med min söta väninna L.

Ser så fram emot att få se denna pianist live!

Har två av hans skivor och jag är helt såld! Lyssnar på dem i princip varje vecka!

Min outfit för kvällen...

Ska åka ner till stan lite tidigare och fixa ngr presenter som jag ska ha med, köpa något lätt att äta på tåget och god tidning. Egentid väntar... I helgen ska jag bara tänka på mig själv! Äta gott, göra allt i min egen takt; typ sminka mig, sova, shoppa, fika läääänge!

Underbart!

Ska verkligen försöka koppla bort kontrollpersonen i mig i helgen, men det är med lite dåligt samvete jag lämna F med barnen. (Frej är nämligen inne i ngn sorts tillväxtperiod och äter massor på nätterna...)

Även om man absolut inte ska ha det...

Alla behöver komma bort ibland och ladda batterierna.

~

Ha en underbar helg!

Det ska jag ha!


KRAM

2 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, nog måste man få lite egentid ibland och ladda batterierna.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Maja sa...

Åh hoppas du har det underbart-härligt-bäst i storstaden och att det var en bra konsert igår!! Och att du njuuuutit av din egentid, det är du SÅ värd! Mamma måste ju få unna sig... Många kramar