onsdag 16 november 2011

Lille katt

Vi har en hittekatt hos oss...





Hon kom till vår granne som inte hade möjlighet att släppa in henne, men ville ändå inte gå därifrån. Fast benägen att få mat och värme antagligen.
Så hon fick komma in till oss... trots mina katters starka missnöje mot andra katter. Men jag har inte samvete att låta henne gå ett ont öde till mötes, när jag vet att jag kunde ha gjort något.
Lappar har satts upp på affärer i området, anmälan är gjord till polis och djurskyddet och annons finns på Blocket. Ingen har hört av sig...
Saknas hon inte?!
En jättegossig honkatt, äldre och väldigt hängiven! Van vid människor och vad det verkar också andra djur...
Ska sätta in annons i tidningarna om ett tag också...

Känner du igen henne?
Maila mig på; pernillaalexandra@yahoo.se

KRAM

7 kommentarer:

Designe sa...

Men så bra att ni tog hand om henne! Kanske hon råkat följa med i nåns bil och kommit helt på villovägar?! Hon ser ju ut att trivas hos er! :)

Liza sa...

Men åh så fin liten kisse!
Hade oxå tagit in henne, hoppas du får tag på hennes ägare!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Casa of Mia sa...

Så fin! Hon verkar trivas kram

Hannashome sa...

Tack för din kommentar!

Å va kul o få hitta till din fina blogg.

Ha en bra dag!

Lilla Kullan sa...

Så söt.:-) Kram Stina

lotta sa...

Förstår att hon vill vara hos er ,det ser väldigt mysigt ut där hemma! Kram Lotta

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken söt kissemiss <3 Hon ser ut att trivas :) Pepparkaksbaket ser ju bara för härligt ut ;) Kram & ha en bra Torsdag