torsdag 3 november 2011

dille på krokar

Hittade finfina krokar på Indiska sista jag var "på stan", (vi säger så här i Karlstad).

Ville ha fler stycken men mitt plånbokssamvete sa ifrån att jag minsann fick bestämma mig för tre stycken.

Det blev två stycken turkosa till barnens ytterkläder i "fin-hallen".

Ja, de flesta har ju en "ful-ingång" och en "fin-ingång" Ful-ingågnen får aldrig gästerna gå in igenom. Den är dessutom hos oss nästan alltid blockerad av "bröte" (=skräp), så man kommer knappt in där.

Den tredje kroken blev den här påfågeln...

Den hamnade i sovrummet för min morgonrock hade ingen given plats...

Men det har den nu!


KRAM









4 kommentarer:

Liza sa...

Åh så fint!
Har stått o beundrat dom där krokarna jag oxå!
Gillar verkligen dom turkosa!

Och så fint det blev med ljus i glasen här under, så fint när det glimmar så där!

Ha det bra!

Kram Liza

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen å så fina krokar. Jag har inte heller en krok till min morgonrock. Har aldrig tänkt att den kan få en fin-krok. Utan den hänger på dörren...Tack för tipset nu blir det nog en krok.
Kramkram<3nettan

Evashusotorp sa...

Jättefina krokar !
Tur ibland att plånboken sätter " stopp " , för jag har oxå mani på mååååååånga saker , tur då att ekonomin inte tillåter allt man ser.
Eva

Annamax sa...

Men ÅHH vad fint du har det hemma! Kan du inte inreda mitt hus också ;)?