tisdag 4 oktober 2011

Vänner & familj

Love på språng...

Väntar på avfärd till dagis i lekvänliga tights!

Kan inte få nog av blöjrumpa i tights!

~

Tänker på det här med vänner...

Bara för att man bor nära betyder det inte att man umgås och pratar mest.

Då menar jag i jämförelse med de som bor längre bort.

En av mina närmsta väninnor bor i storsta'n Stockholm och hon är ändå en av de jag uppdateras av nästan dagligen.

Vi umgås massor... på telefonlinjen!

För när man har barn och och ett vardagsliv fyllt av... ja, tvätt, disk, blöjsbyten, matlagning och annat härligt, så hinner man inte ses så mycket IRL ändå.

Ja, ni vet...

Så nu har jag precis "slösat" bort 2 timmars snatter och en och annan kaffekopp
per tele med just hon som bor så långt bort!

Men det var värt varenda minut, för det ger mig så mycket energi!


KRAM


1 kommentar:

Designe sa...

Ja, jag håller med! Det är verkligen olika! Med vissa kan man ha ett långt uppehåll med men ändå ha massor att prata om. Med vissa människor får man alltid tunghäfta och allt man säger låter dumt. Såklart har du inte "slösat" bort 2 timmar, det gav dig nåt!:) Kul! Kram