torsdag 13 oktober 2011

Natti natt!

Idag har varit den bästa dagen!

En stund efter att vi lämnat storebror Love på dagis åkte jag och Frej på brunch!

Frej sov sig igenom hela brunchen ute i sin vagn... "snäll" bebis som vill sin mammas bästa ;)

Det gav mig alltså tid till att äta och äta och äta!

Herrejösses, det kändes som att jag ökade två storlekar när jag satt där och moffsade i mig av allt gott!

Det bjöds på spenatpannkakor med gravad lax och färskost, en laxröra på toastbröd, scones med lemoncurd och vispgrädde, ostar och grönsaker, kaffe och smoothies... och vit chokladkaka med hallonsås...

Ja, ni förstår vart jag vill komma!

Jag har lyckats pilla i mig en smörgås först nu vid 20-tiden så jag står mig i natt. Det värsta som finns är ju att vakna hungrig mitt i natten!

Sen efter att vi hämtat storebror gick bilfärden vidare till järnvägsstationen för att hämta upp pappan som varit på konsert i Stockholm.

Nu sover båda pojkarna och jag ska göra detsamma.

Sover inte alls bra när jag är själv med båda barnen över natten...

Man ligger som i startgropen ifall den ena vaknar och gråter eller att den andra vill äta...


Snark...


KRAM



Inga kommentarer: