onsdag 7 september 2011

osäker stil

Sitter nu äntligen och inspireras lite på alla vackra sidor som finns att tillgå här på nätet.

Är inne i ett mood när jag vill förändra och inreda, men känner att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det...

Det är lite frustrerande när man inte känner sig helt "stensäker" på sin stil. men samtidigt måste man utgå från de stora möblerna man har och skapa något harmoniskt efter dem...

Det vill säga vissa stilar eller färger kan vara så snyggt, men kankse inte hemma hos mig.


Men jag börjar nog bestämma mig mer och mer hur jag vill att vårt TV-rum ska se ut nu...
~
Måste diskutera med sambon också...

KRAM






1 kommentar:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, jag tycker det ser ut som du har finfint i förnsren i alla fall ;)
Ps , du har en sak att hämta hos mig <3<3<3<nettan