måndag 19 september 2011

konsten att kunna njuta

Om det är något jag är bra på så är det att se till att njuta i vardagen.

Sitta ned, dricka gott kaffe, insupa massa inspiration från sparade inredningsmagasin, njuta av god mat mitt i veckan osv.
Förra helgen fikade jag och F medans barnen sussade sött samtidigt...

Man behöver inte så himla lång stund för att ladda batterierna.

Man måste bara se till att man befinner sig i en miljö där man kan tanka på energin.

Jag måste exempelvis ha det undanplockat, så inga störningar finns i närheten, gärna tända ljus, en kopp vaniljkaffe och gärna bra musik i bakgrunden.

Då mår jag väldigt bra!


KRAM

4 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Ser helt underbart ut:) Jättefin blogg har du me:)
Kram Emma

Designe sa...

Åh va mysigt det ser ut! Ja, jag kan då oxå konsten att njuta!:) Kram

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fina bilder bara så härliga.Håller med dej att det ska vara undanplockat tända ljus och gosig musik i bakgrunden och kaffe.Vaniljkaffe lät spännande gör du det själv eller köper.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kan du lära mig att njuta av vardagen? Ska ta och försöka iaf.
Kraam