söndag 21 augusti 2011

snart är det jul..

Jag vet... Jag slår nog rekord om jag börjar tjata om julen redan nu i augusti.

Men i nya katalogen som kom med posten från Stoff & Stil, var faktiskt julkatalogen med!

Jag måste ju ändå erkänna att jag blev ruskigt sugen på att börja planera julen 2011, men jag ska hejda mig.

Jag lovar...

Men, jag såg ett fantastiskt härligt fleecetyg i katalogen för både jultextilier och barnkläderna... Med prickar/pluppar!

Funderar på att köpa en bit som skulle vara mysig som filt till Frej..

Visst var det fint!?
~

...och om man ändå skulle beställa det, så kanske något jultyg skulle kunna slinka med i kassen...

Som t.ex. textilvaxduken i rött...

Eller tyget i lin med röda prickar...
Skulle kunna bli fina kuddar...


...alla bilder lånade från Stoff & Stil...

KRAM

3 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej!
Jag säger detsamma, snart e det jul :)
Lite tidigt att nämna julen kanske, men längtar man så längtar man.. Å det vita tyget med prickar var ju bara för sött! Kram

dagdrömmar i vitt sa...

Hihi vad du är rolig, klart det snart är jul, hihi. Nej då, vi ska njuta av lite Brittsommar och regn först;)
Men himel så fina saker, man blir ju jättesugen, hihi
kramkram <3 nettan

Louise sa...

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag längtar till julen!! Kan också bero på att "liten" inte är så långt borta då, men från att ha ogillat höst/vinter så vill jag inget annat än sitta hemma och mysa med ljus och kärleken;)) Puss