tisdag 23 augusti 2011

napp eller tutte..

Termometer i nappen..

Kanske kan vara bra?!
Den ena konstigare än den andra...
Jösses! Lite skoj ändå...

Det här med napp eller tutte som vi säger...
Vissa kämpar verkligen för att deras barn ska sluta med dem, helst så tidigt som möjligt..
(det här med att vara så duktig förälder)
Jag känner mig inte ett dugg stressad. Love älskar sina nappar och visst är det väl tjatigt ibland när det blir ramaskrik för att man inte finner en nog snabbt när han mitt i ingenting får för sig att han var visst väldigt sugen på nappen...
Jag var likadan som liten, en i munnen och minst en i handen, som jag drog på diverse möbler och ting och luktade sedan på... hahah...
Jag slutade med napp när jag var fyra... Som jag minns det var det av fri vilja. Vissa tycker väl att det är bedrövligt sent men inte tror jag att det påverkat mig i mitt senare liv. Inte ens tänderna...
~
Nej, Love får allt hålla på med de där napparna ett tag till om han vill...
De är väl goa :D

KRAM

1 kommentar:

Therese sa...

Ho ho, den med tänderna var häftigt! Jag hade också napp, tills jag var drygt tre tror jag. Men ingen av mina bröder. De har båda haft pek- och långfinger i munne och sugit på!