lördag 18 juni 2011

upp&ned

Herregud, dagarna är som att vända på handflata...


Igår var det en bra graviddag; det kändes som jag var i 20:e veckan någonting istället för... vad är jag nu?!? typ v. 37 kanske...


Jag orkade massor, vilket så klart resulterade i total utmattning idag!


Har precis slagit ihjäl 1 1/2 timme i dagbädden medans Love sov middag...


Bihålan värker och min ständiga följeslagare nässprayen är en trogen ingrediens i sommarnecessären... tillsammans med en massa läppglans som man behöver på sommaren ;)


Byter ni också necessär efter årstid?


Älskar den här från H&M's kollektion Garden Collection...Gravidsmycke i silver med en ametist, som jag fick av F när jag väntade Love...

Detta är skapat av Eva Kusoffsky...


Älskar det!
Försöker påminna mig själv om att dricka mycket mer vatten... Det är ju bra för både kropp och knopp, men just nu känns det som att de enda som suger i sig mitt vätskeintag är fötterna!


*Tur att jag köpte de där träskorna trots allt*


hihi...




Trevlig Helg!



KRAM

3 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Åå stackare, jag lider verkligen med dig. Hoppas det inte blir en rekordvarm sommar, det är jobbigt när man är gravid och inte helt ok. Men nu får jag nog halva landet på mig, hihi
Alla vill ju ha varmt;)
Men jag höll mig i skuggan som en kollosal flodhäst när jag var gravid, en av de varmaste somrarna någonsin;)
Kämpa på <3
Kramkram / Nettan

Allis sa...

Så sött man anar den goa magen när du visar dina fina träskor :D
Krya på dig och hoppas du bara får en radda bra graviddagar tills det är dags!!
Kram Allis

Liza sa...

Åh förstår att det inte är så kul att vara höggravid mitt i sommaren.. o så bihålan på det med! =/
Men fin är du ändå! =)

Supersöt necesär!

Ha det så bra!

Kram Liza