söndag 5 juni 2011

never ending story...



Här står allt på pause;

Förkylningen blev bihåleinflamation som ledde till punktering av bihåla som nu tömms på sjukan varje dag, (av diverse mumsigt material)...

ett rör i näsan, panodil i kroppen, bebis i magen som snart vill ut och massa kortisonnnässpray och andra nässprayer.

Ja, jag tycker faktiskt hemskt synd om mig själv just nu...

För det här gör hemskt ont...

Men man får lite perspektiv på livet när man är sjuk ändå.

Vad fantastiskt det är att vara frisk!

~

Nu är det kurering som gäller!

Tenta och allt annat får tyvärr vänta...


KRAM

6 kommentarer:

Liza sa...

Nä men usch...
Har aldrig haft bihåleinflammation men det låter INTE trevligt...!

Krya på dig!!

Kram Liza

Drömblomma sa...

Bihåleinflammation är INTE kul, jag vet. Tycker faktiskt väldigt synd om dig, speciellt nu när vi har så fint väder. Inget kul att känna sig risig när det är varmt ute. Krya på dig!/Kram Lena

Therese sa...

Urk! Krya på dig

Lotta sa...

Jag går också omkring med bihåleinflammation och hade dessutom tandvärk på det! Tur att natur och väder är så underbart! Kram Lotta

Fröken M sa...

usch och fy !! men eftersom det var ett tag sedan du skrev det här hoppas jag innerligt att du mår bättre nu !! kramar

Allis sa...

Fy då, så trist med en sån "omgång" - och just nu också... Krya på dig och vila ordentligt så du är pigg när det är dags ;))
Det är så sant som det är sagt:
"Den friske har tusen önskningar, den sjuke har bara en"
Stora varmkramen // Allis