tisdag 28 juni 2011

Dagbädd

Projektet dagbädd är påbörjat men inte klart...


Eftersom jag var lite ivrig och med mitt ögonmått diffade 2 cm på den sängstommen vi skulle ha använt egentligen, fick det bli en annan variant än vad jag tänkt mig i myshörnan.


Men det blev bra ändå...


Ska sätta upp något tyg bakom för att dölja de gamla hyllfästenas hål i väggen också...


Det känns faktiskt väldigt lyckat!


Jättemysigt för en vilostund,(har redan vilat där flera gånger) eller som mys/lek/läshörna för barn.


Love gillar att hänga här massor!


Bäddat för sommar ;)






Är så himlans trött just nu...


Men idag ska jag pallra mig ner till stan och strosa lite med mamma.


Känner för att unna mig något fint, något nytt att ha när bebisen kommit ut.


Så man känner sig lite fin, trots sömnbristen!
KRAM

1 kommentar:

Designe sa...

ÅH, det blev ju supersnyggt! Kul! Nu ska jag ut i solen och plantera lite blommor och ta det lugnt inför vedstapling senare idag! :) Ha det bra! Kram