torsdag 12 maj 2011

Vågar jag?

Bild från julias vita drömmar, där motivet finns att inhandla...

~

När september 2009 var passerat klickade jag hem en månadsbild av Elsa Beskow för oktober månad. Love var egentligen beräknad att anlända till slutet på september, men jag var inställd på att det skulle bli ett oktoberbarn.

Den här gången är vi beräknade till 12 juli, så ett augistibarn kan det ju inte bli...

Men tänk om juni...

Fast det tror jag verkligen inte!

Vågar jag slå till på en Juli-tavla?!


KRAM

7 kommentarer:

Fröken M sa...

Här är problemet att få hatten att sitta kvar, den, skor, strumpor och även byxor har en förmåga att åka av om Viggo själv får bestämma !
Pricken hade säkert 15 olika hattar just nu så det är väl värt ett besök :)
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Absolut, blir det ett juni-barn så har du en fin sommartavla. Men jag tror det blir juli. Börjar spricka upp här ute i förorten också, jag bor ju drygt 2 mil från stan.
Ha en skön dag
Kramar
AnnaMaria

Liza sa...

Åh va spännande!
Inte så länge kvar!
Jag är oxå född i juli o ja det tycker jag att du vågar!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Klart du vågar, en mors aningar brukar ju stämma. Om inte så blir det en vacker sommarbild att ha framme ändå.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vit Poesi sa...

Vilket dilemma, ha, ha.
Må så gott! ALla motiven är lika vackra.
Kram Malin

Louise sa...

Ja det är klart du ska gumman! Puss

Fröken M sa...

Haha... Ja de är ruskigt lika, så det behövdes inget faderskaps test där inte ;) hur går det med din mage ? Mår du bra ? Kram