tisdag 31 maj 2011

seg som kola

Vilken kalashelg!

Love tyckte kompisens 2-årskalas var en riktig hit!

Speciellt när han hittade discokulan, musikrummet och ostbågeskålen...

Det börjas i tid tydligen, haha... Vilka godingar!

..och jag orkade vara kvar på 30-årsfesten ända till över midnatt.

~

Dock byttes den pigga lyckan ut mot att åka på en riktig brakförkylning på söndagen, så jag har varit mer eller mindre sängliggande söndag och måndag.

Helt väck!

Just nu försöker jag förbereda mig, trots segt huvud, för ett seminarium.

Temperaturen ligger mellan 25 och 30 grader här idag.

Men tydligen varnar de för att ett riktigt åskoväder ska komma in nu på eftermiddagen.

Känns sådär att jag ska sitta uppkopplad på liveseminarium...

Får kanske stänga av om det blir allt för livligt...

KRAM

4 kommentarer:

Hannis sa...

Låter som att ni båda hade kul=))
Det kan man behöva mitt i alla måsten!
Hoppas att det går bra med seminariumet.

Kram Hannis

dagdrömmar i vitt sa...

Å det kan vara jobbigt med förkylning så här års;(
Hoppas du blir bra snabbt.
Ja, man ska inte sitta vid elektronik när det åskar.
Jag släcker ner och drar ut allt som går. ler .
Ha en bra dag i värmen:)
Kramkram / Nettan

Designe sa...

Så härligt med värme! Jag är oxå seg!..här är dock mulet och blåsigt idag men det ska bli skönt med helg igen!!:) Ha en skön helg! Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Här har du en som också åkte på brakförkylning i söndags. Låg söndag + måndag, och var hemma även tisdag. När man sitter i öppet landskap är det ingen som vill ha en på jobbet när man är förkyld... :-)

Hoppas du känner dig bättre nu. Och att seminariet gick bra.
Ha en fin helg!