söndag 1 maj 2011

NoaNoa

Något tyngre dagar har passerat, då Love har varit dunderförkyld i feber...

...mitt i tentaplugg...

Men nu är han frisk och kry och jag får lägga all min tid på plugg den här veckan istället.

NoaNoa har öppnat i vår lilla stad Karlstad.

...och som jag har väntat på det!

Flera år faktiskt!

Älskar materialen, modellerna och speciellt färgerna i sommarens plagg!

Synd bara att jag är ngt rundare den här sommaren ;)

Fast några ting ska väl ändå gå på mig!


Om det är en tjej som lurar där inne kommer jag inte fundera värst länge på vissa plagg som NoaNoa sitter inne med!

Sött som socker, som man säger..
alla bilder från NoaNoa


KRAM


1 kommentar:

dagdrömmar i vitt sa...

Ja visst är det fina kläder.
Du kan säkert ha många av dem. Sträck på dig och var stolt över den du är. :)<3
Det vackra lyser då i dina ögon och du är fin i allt :)
Kramkram / Nettan