torsdag 26 maj 2011

mitt nya svarta...

Jag har gått från att alltid köpa svarta plagg till att nu oftare välja vita...

Kan inte få nog av romantiska, skira klänningar och blusar...
Jag är en "klänningtjej"...
Byxor är inte riktigt min "kopp"...
Antagligen för att jag aldrig finner någon modell som passar riktigt bra och sitter nog skönt.
Dessutom tycker jag om att sätta krydda på vardagen och det tycker jag en fin klänning gör.

Söta detaljer....

På lördag är två kalajs uppskrivna i almenackan; först ett två-årsfirande och senare på kvällen två killar som fyller 30...

(klänningarna skall alltså invigas!)

Det blir alltså en barnfri kväll och första natten som Love ska sova borta.

Det går säkert superbra och även om jag vet att jag inte kommer att sova länge på söndagsmorgonen, ska jag iaf unna mig att ligga kvar i sängen och läsa massa inredningstidningar.

Det gjorde jag alltid på helgerna innan Love kom....

Älskar't!


KRAM

2 kommentarer:

Liza sa...

Så fina!!
Jag instämmer, skulle kunna köpa hur många söta blusar/tunikor/klänningar som helst! =)
Jag är inte så mycket för svart mer än på byxor..

Ha det fint!

Kram Liza

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga bägge två, och två kalas på gång, helt perfekt. Så fint foto i högerkant på dig och Love.
Kramar
AnnaMaria