onsdag 4 maj 2011

mera färg...


Känner mig så otroligt rastlös!

Antagligen för att jag vet att jag måste plugga massor.

Men ögonlocken går igen om man sitter flera timmar i streck...

45 min arbete, sen en kort pause, sägs vara viktigt för att kunna utföra ett effektivt och kvalitativt arbete.

Har fått in lite färg i hallen!

En ny rosa plastmatta som piffades ihop med rosa snittblommor ifrån trädgården...

Hjärtbergenia, en riktig "bonn-växt"...

Nog kanske mattan skär sig lite mot terragolvet, men den gör mig glad iaf!

:D
Att inreda med kläder är ju både praktiskt och trevligt...
Min favoritsjal passade bra att ha framme nu i hallen.

Så, nu är den korta pausen över...
Nu blir det plugg igen!


KRAM


6 kommentarer:

Liza sa...

Så härligt med färg nu!
Vilken snygg matta!

Lycka till med pluggandet!

Kram Liza

Min dröm om lantstil sa...

Vilken härlig matta! Färg måste man ha.
Jag tycker 45 min låter kanon. Vet själv att högst 1 timme sen paus brukar fungera på mig.
Lycka till! Kram

dagdrömmar i vitt sa...

Jag tycker det blev jättefint. Och glatt samtidigt:)
Viktigt med korta pauser och mycket vatten ;)
Lycka till Kramkram / Nettan

Hem & Drömmar sa...

Rosa är en härlig färg. Fin matta, förstår att du blir glad av den.
Jag har liknande mattor i köket.
Ha de gott, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint med en liten färgklick..:)

Lycka till med pluggandet
Kram Susanne

Alice och Elvira sa...

Tack för kommentaren inne hos mig! :D

Verkligen superfint med en rosa färgklick, piggar upp och man blir som du säger glad :)

Lycka till med ditt pluggande!
Kram Catarina