torsdag 5 maj 2011

kära hjärtanes

Är ruskigt sugen på att inhandla lite barnkläder nu!

Måste ju dock hålla mig till det som passar både en tjej och kille vad det gäller babykläder.

Vad som passar/passar inte är ju så klart en smaksak och jag och sambon har inte riktigt samma uppfattning om det dock...

Men en body med änglavingar passar väl till båda?! utan större protester tycker jag...

Jag håller fortfarande fast vid att killar kan ha ankstjärt på byxorna, även om F tyckte att jag köpte tjejbyxor när jag klädde Love i det tills han var ett år.

Hur sött är det inte?!

Vem kan motstå?!


Skulle också vilja köpa en ny Shampoodle-tracksuit till Love. Han hade en lila när han var mindre och den är så fiiin!


Alla kläder finns att handla hos Oii och alla bilderna är lånade där ifrån...


KRAM

7 kommentarer:

Lycka sa...

Sött med vingarna :-) Tycker helt klart det passar till både tjejer och killar!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Tycker absolut att man ska försöka vara lite mindre konservativ när det gäller kläder till barn. Visst är det mycket som passar till både killar och tjejer, i alla möjliga färger.

Therese sa...

Spelar ingen roll om det är sk kill- eller tjejkläder. man ska klä sina barn å sånt som man själv tycker är fint (efter att ha tänkt bort könsaspekter) och sen får barnet klä sig i det som det själv tycker är fint. Så tycker jag. och jag kommer ihåg när du lade ut ankstjärtsbyxan på bild och jag OCH min mamma tyckte det var så fint så fint!

Vit dröm sa...

så fina kläder,köp du det du tycker är fint :)
Kram Anna

Alice och Elvira sa...

Bodyn med vingarna var jättefin och passar absolut både kille och tjej tycker jag :)

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Catarina

Annika sa...

Vilken sööööt body med änglavingar... o visst kan en grabb vara en liten ängel han mä.... Kram Annika

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå så fin! Änglavingar på ryggen var ju så sött. Jag måste kika i trädgården där jag har Hjärtbergenia, få se om den slagit ut för det var faktiskt väldigt fint att ta in den som snittblomma...det har jag aldrig tänkt på;-)

Härliga och inspirerande bilder!
Kram,
Regina

Ps. känner igen känslan när man måste sitta och läsa lääääänge, då vill man verkligen att saker ska hända...fort.