tisdag 3 maj 2011

inspiration

Ska egentligen plugga, men måste ta lite småpauser och då fastnar jag så lätt i alla fina inspirerande bilder.

Här ifrån Alvhem Mäkleri.

Känner mig inspirerad och vill bland annat göra om i allrummet på övervåningen.

Jag vill att det ska hända något, om ni förstår... :)

Man blir ju så sugen på massa färg såhär på våren/sommaren.

Men jag har väldigt svårt att bestämma mig vad det ska bli här uppe!

Vill ha en stor ny matta, helst en svart/vit från det stora varuhuset...

Men allrummet delas med andra planer som jag vill genomföra.

Vi borde verkligen byta diskmaskin, för vår är en liten, (en diskmaskin för vad det känns som en person eller kanske två...), vilket resulterar i att den går två gånger om dagen.

Inte alls miljövänligt eller ekonomiskt!

Men om vi köper en större måste denna få en ny plats i köket och till den gamla platsen har vi ingen lucka...

Men så har jag tänkt att göra precis som de gjort i det här hemmet...

Hänga för tomrummet med ett fiiint tyg!

...och ev. sätta hyllor bakom att förvara diverse ting.


Måste ta fram penna och papper och skissa och lista vad jag vill ha och göra.

Strukturera upp allt.

Varför ska man alltid bli så inspirerad och sugen när man egentligen har som minst tid för det...

Bebisen kommer alldels för snart för att hinna med allt!

Hjälp!


KRAM


1 kommentar:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Så vackra bilder..verkligen inspirerande:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne