fredag 6 maj 2011

Fredag... På Riktigt!

Nu är tentan inlämnad och det är helg!

Känslan är helt obeskrivligt skön!

(Förutom stickningarna i benen, avdomnad bakdel efter hård stol som belastats i nu fyra timmar för endast en pause för ett toabesök, och ryggont ;))

Nu ska jag ringa sambon som fick lämna Love på dagis imorse, (eftersom tentan började kl 08 och det är då love ska lämnas), och säga att jag ska hämta bilen... (man skulle ha bilbarnstol i båda bilarna så slapp man krångel...).

Så kan jag åka och hämta lillfisen tidigare idag!

~

Får nog unna mig ngt gött till ikväll också...


KRAM

6 kommentarer:

Liza sa...

Så skönt att du är klar o kan ta helg!
Vilken söt liten kille! =)
Unna dig en massa gott, det är du värd!

Ha en härlig fredag!

Kram Liza

Therese sa...

Ibland kan jag nästan sakna att plugga för att få känna den där tillfredstsällelsen när tentan är klar.

killmamman sa...

skönt att tentan gick bra! trevlig helg :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Förstår att det måste kännas otroligt skönt, och så är det fredag också. Söt liten kille har du också.
Ha en skön helg, unna dig något riktigt gott ikväll.
Kramar
AnnaMaria

AC sa...

Tror att du satte tentan precis som vanligt! Syns imorgon! Puss...

Hem & Drömmar sa...

Skönt att kunna släppa det nu efter hårt arbete och bara mysa hela helgen.
Vilken söt kille du har :).
Ha de nu så bra, kram Ing-Britt