måndag 4 april 2011

"Våra" till det lite...



Måndag igen och ny kursstart om 15 minuter.

Tentan gick bra. Så himlans skönt!

Det blev med andra ord en superhelg!

Lördag spenderades hela dagen hos mamma och pappa och söndagen åkte jag och köpte en Phil & Teds-vagn i Kumla. Är lite dubbel vad det gäller att köpa begagnad vagn, men eftersom denna vagn eventuellt kommer att användas ganska sporadiskt känns det dumt att betala fullpris för en ny...

Den var jättefin, inköpt i maj 2010 och sparsamt använd till ett superpris.

Love har redan provåkt inne och verkade tycka om den :)

~

Emellan dagens föreläsningar ska jag hinna dammsuga och ta in lite syrénkvistar...

"Våra" till det helt enkelt!


KRAM

5 kommentarer:

Betong ute och inne sa...

Hej hopp, ja visst är den underbar....
Visst är det underbart med våren, tror alla längtar...
kram Malin

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Grattis!!!
Hääärligt med syrenkvistar:)

Ha en fin kväll
Kraaam Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Syrenkvistar, det var ju en bra idé. Jag hade tänkt plocka björkris, men det är ju finare med syrenkvistar. Tack för tipset!
Grattis till fint resultat på tentan också.
Kramar
AnnaMaria

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Syrén är helt underbart. Där jag kommer ifrån blommade den alltid lagom till skolavslutningen, och det är goda minnen för mig. :-)

Härligt att tentan gick bra. Grattis!

Liza sa...

Låter som en bra helg!
Härligt med syrenkvistar!

Ha en bra dag!

Kram Liza