tisdag 26 april 2011

tid...

Den fina skålen är nu ett minne blott...

Efter att Love blev sur och slängde den i golvet. Skit!
~
Sett till studierna så skulle jag vilja stanna tiden en stund, så att jag hann med att läsa allt jag behöver. Seminarium, tenta och inlämningsuppgift på alldeles för kort tid.
Sett till att Love är krasslig som tusan vill jag spola fram tiden, så han blir lika kry och glad som han annars alltid är.
De där nedrans "bissingarna" som kan ställa till med så mycket ont !
~
Nu massa plugg, efter en påsk med lite ledighet!

KRAM

2 kommentarer:

Liza sa...

Synd på den fina skålen, du får leta ny på loppis!
Usch då stackars liten, hoppas han kryar på sig snabbt!

Ha en fin dag!

Kram Liza

dagdrömmar i vitt sa...

Å vad synd på skålen :(
Men jag måste muntra upp dig med att jag är imponerad av alla sóm pluggar i vuxen ålder. Ni gör ett hästjobb som hinner med allt:)
Kämpa på så ger det betalt i sluändan <3
Krakram / Nettan