lördag 16 april 2011

hemma igen...


...gammal bild från i höstas...

Ojoj... fick precis panik när jag slog på datorn nyss!

Min mapp på skrivbordet var borta, med mitt skolarbete...

Love har en kärlek till att plinka på tangentbordet... men det var så enkelt att mappen låg i papperskorgen.

~

Har varit på exkursion i Dalarna sedan i tisdags och är så trött att jag stupar, men tyvärr måste jag plugga hela helgen med ett arbete som ska vara inlämnat på onsdag.

Vet inte alls hur jag ska hinna, men det går nog...



Kirgislöken som jag planterade i höstas har börjat komma i rabatterna och jag väntar med spänning på att få se om de blir lika fina som på bilden...

~

Förutom plugg i helgen är det fullt schema;

greja i trädgården, ev köpa sandlåda till Love, ta fram utemöblerna, hämta en dagbädd jag ska köpa av en väninna, (äntligen kan vi börja planera för projektet "mysvrå i vardagsrummet") och så var det en massa mer som jag inte kommer ihåg...


KRAM

3 kommentarer:

Annika sa...

Full fart i en kvart...:) du har att göra ser ja... såg att lökarna hade skjutit hos sonen också o tänker röva en bit planta o sen lite lökar att sätta.... här kommer lite värmlandsenergi från väst o en önskan om att din helg blir fin... trots allt jobb..:) Kram Annika

dagdrömmar i vitt sa...

Hej och tack för din titt hos mig:)
Fin blogg du har. Löken blir väldigt fin som torkad:)
Jag trycker på din gilla-knapp
Kramkram / Nettan

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en fin helg:)
Kraam Susanne