onsdag 6 april 2011

Fixardag


God frulle framför liveföreläsningarna är ett måste!

Riktigt ruskigt väder och det passar mig bra idag...

Har så himlans mycket att plugga.

Redan!

Kursstarterna brukar vara lite lugna, men icke...

Idag blir det föreläsningar, börja på ett arbete som ska vara inne alldeles för snart och så måste jag börja titta på packningen inför den kommande exkursionen (= kolla om jag får på mig mitt regnställ eller om jag får sno med mig sambons!)

~

Är så sugen på att införskaffa lite nytt porslin från Greengate.

Man blir ju så glad av alla färger och mönster!


KRAM

5 kommentarer:

Therese sa...

Gör en utflykt till Göteborg och traska in på Grandmas på Vallgatan. Där har de detta porslin (som jag inte visste hette greengate). Men min favvokopp kommer tydligen därifrån ser jag nu. Sådan som du har på bilden men min är randig.

Liza sa...

Ser riktigt gott ut!
Skulle oxå vilja ha lite GG-porslin, jag har inget därifrån än...!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Du har ju redan superfint porslin :)

Men det är kul med omväxlning! Greengate har verkligen vackert porslin.

Ha en fin dag, förhoppningsvis lite lugnare...

Kram kram

Vita verandan sa...

Hej!
Tack för dina fina ord och besöket hos mig! Håller med dig, det finns mycket fult i affärerna.
Fint med Greengate, man blir glad av de.

Kram Anna

Fröken M sa...

Du som har så himla mycke fint porslin redan - men omväxling förnöjer ;) Ha en mysig kväll ! kram