söndag 17 april 2011

det finaste...

Känslan att inte veta vem som finns där inne är helt underbar!

När vi väntade Love valde vi att ta reda på kön, allt var ju så nytt ändå.

Men den här gången ville vi inte veta och det känns jättebra.


Jag älskar den här spänningen och nyfikenheten över att inte veta! Love till höger och "vem-där" till vänster...

En samling av finaste vykorten och Ul-bilderna hänger i sovrummet.

Tittar på bilden varje kväll och undrar...

~

Nu ska jag skriva så tangentbordet glöder... vill också ut i vårluften!

KRAM

9 kommentarer:

Annika sa...

Spännande att vänta... tog inte reda på nån av mina tre..... blev en överraskning varje gång.... ut i solen mä dä nu...:) kram ANnika

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Hoppsan vilken fin blogg du har! Grattis till det lilla livet i magen. Jag har fyra barn och då på den tiden fick man inte reda på var det var och det gick ändå lika bra...:) Alltid lika kul när en ny person kikar ut för första gången...könet spelar mindre roll.
Ha de bra//Marie

Liza sa...

Så spännande!
Mysig liten anslagstavla!

Ha en skön söndag!

Kram Liza

Fröken M sa...

Citronmarängpajen var jätte god och faktiskt väldigt enkel att göra ! recepteet kommer så testa vid tillfälle ! Du lär inte bli besviken :) Ha en härlig dag ! kram

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Såå fiiinn blogg du har! Här kommer jag kika in fler gånger :) Grattis till den lilla i magen. Kram Tilda

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla..javisst är det en perfekt plats för de..;)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

LOTTAS HOME sa...

Visst är den längtan & väntan sååå speciell och helt underbar!
Alla mina 3 var överraskningar och såå fina.
Lycka till och ha en fin start på veckan!
Kram Lotta

AC sa...

Jag tror fortfarande på att det e en liten tjej där inne!
Jag längtar oxå i massor!! =) Puss...

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Tror inte jag gratulerat till din graviditet. Stort GRATTIS.
Jag har inte vetat någon av gångerna. Gillar spenningen i att gå och fundera gissa och fundera lite till ;).
Så sött du satt bilderna bland fina kort.
Ha de nu så gott, kram Ing-Britt