onsdag 27 april 2011

bara liiite nytt...


Flugsvampsskallra till bebisen från Barnvänligt.

Love har dock provat den lite ;)

~

Börjar bli lite sugen på att köpa lite smått och gott till bebisen faktiskt.

Inte för att vi behöver speciellt mycket... det är fördelen när det inte är så lång tid mellan barnen.

Men lite praktiska saker måste fixas;

...som exempelvis "plocka bort" airbagen fram på bilen, (inte för att jag tror att de plockar bort den, utan mer stänger av den... men härliga 1800.- pix tar de tydligen för det långa arbetet på 1/2 minut!), fixa babyskydd, (vi lånade sist...), lite nya kläder (även om det är onödigt så är det väldigt roligt att ha helt nya fina kläder som man tar på hem ifrån BB, det känns liksom lite speciellt ;)), insektsnät till vagnen (eftersom den här bebben kommer sommartid och jag tror att vi kommer vara ute mycket i skuggan OCH vi har massa insekter här, urk...).

Lite smått och gott helt enkelt!

~

Ska surfa runt och kika om det finns lite söta saker som kan "behövas" ;)


KRAM



2 kommentarer:

Liza sa...

Vilken söt skallra!
Jo lite nytt vill man väl ha, jag tycker det är superkul att shoppa små söta kläder!
Ska hälsa på en av mina bästa vänner som fått tvillingar imån så nu har jag oxå fått shoppa! =)

Kram Liza

AC sa...

Men så söt!!
Klart liten måste få nya grejer den med! =)
Och jag tror att du får shoppa mer... Jag tror ju fortfarande på att det e en tjej!
Ringer imorgon! Puss...