tisdag 8 mars 2011

stora killen

Herregud, det känns som i går som Love började intressera sig för upprätstående position ;D
Kan inte förstå att det går så fort...
Love växer ur sina kläder i rask fart.
Byxor blir för korta och magen tittar ut innan jag tycker att han hunnit använda kläderna speciellt mycket.
Så säger många att vissa storlekar är "sådanna storlekar som de har så länge".
Gud vad skönt har jag tänkt, men ännu har vi inte riktigt hamnat på den storleken?!
Men nu kan han väl inte växa i lika stor takt längre???
Då kommer han bli 2 m lång vid väldigt ung ålder!
~
Iaf så har lite nya kläder klickats hem.
För nu är det slut på alternativ när 86/92 kläderna blir för små...
och jag vill helst inte stå där och behöva köpa en hel garderob på en gång.
Därför är det bra att portionera ut det på flera månader :)
Gillar grönt;
så en ny huvtröja och byxa fick det bli, samt en långärmad tröja och en jacka med fin mössa.
Nu pluggeliplugg!
KRAM

5 kommentarer:

floosan sa...

Det kanon när dom kommer upp lite i storlek då kan dom ha det längre. Min gosse är 6 år och kan fortfarande ha 110/116 =)

Anna-Mamma till Kevin sa...

Hej!

Blev det nån semla och blomma? :)
Semla blev det här i varje fall! :)

Kevin växer ut ett "plagg" i taget! Först bodysarna sen byxor! Känns som byxor "håller" längre eller så är det han som växer snabbar upptill!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inka sa...

Hej, Pernilla

Vilken jättefin blogg du har. Och Love är bedårande.


Vänligen Inka

Ardisia sa...

Snart kommer det att gå i lite mer långsam tempo.. Då lovar jag att killen till och med sliter sönder knäna på sina byxor innan det är dags att köpa nya ;)

Härlig färg på tröjan!
ha en toppendag! Kram Mia

Hem & Drömmar sa...

Tack för din titt hos mig.
Visst växer de små liven snabbt till en början men det avtar ju som tur är.
Fina kläder han kommer få din Love.
Ha de gott, kram Ing-Britt