tisdag 22 mars 2011

...snart lunch...

Redovisar inlämningar live i skrivande stund...
Alltså, jag älskar verkligen distansstudier som körs live!
Så bra och bekvämt!
Fast man behöver lite självdisciplin...

Tog fram den vårigt/somriga, vad jag tror är en tvättskål, från farmor. Hittade ingen tillhörande kanna men den fick en plats på halvmåneformade bordet mellan köket och vardagsrummet. En ganska trist orkidée skall bytas ut mot en Mårbacka senare ;)
Solen skiner och jag ska äta lunch ute på farstun!
KRAM

3 kommentarer:

Anci sa...

Åh, vad jag är glad för din kommentar ! Och vilken fin skål du har.

Kram
Anci

Fröken M sa...

Jag har inte fått deklarationen i lådan än, men jag kunde som vanligt inte hålla mig utan var tvungen att tjuvkika på nätet ;)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

uunderbar skål! måste ut på loppis snart, då kan man hitta massa fina skålar å grejer!