måndag 28 mars 2011

Planeringstid


Går alltid i planeringstankar när våren kommer;

-vilka blommor som ska vara på farstun, (pellisar på sommaren), men innan det kan variera

- vilka nya spadtag som ska tas i trädgården

-diverse trädgårdsprojekt

~

Vi ska inte göra några stora förändringar i år.

Mest njuta...

Man kommer väl inte hinna så mycket med en spädis mitt i sommaren...

~

I helgen hjälpte vi våren lite genom att ta bort en del av den tyngsta snön ifrån några rabatter...

Hoppas innerligt att mina rosor som jag satte förra året har klarat sig...

Vi får se.

De kan vara lite kräsna ibland...

~

Idag blir det MVC, plugga och plugga lite till!

Snart tenta igen!

Hjälp vad fort kurserna går!


KRAM

3 kommentarer:

Liza sa...

Kul med trädgårdplaner!
Jag vill göra mycket i vår stora gamla trädgård i år, men får se vad som hinns/orkas med!

Ha en bra dag!

Kram Liza

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gissar att den här långa kalla vintern gått hårt åt rosorna, det vet vi snart. Jag drömmer om en trädgård med många vita blommor, den drömmen brukar stupa direkt. Slutar oftast med ett huller om buller av färger.
Kramar
AnnaMaria

Min dröm om lantstil sa...

Det är samma här! Massor av planering snurrar. Men det har sin charm att få längta att ta tag i det.
Kram