onsdag 2 mars 2011

peppar peppar

En söt soppterrin från farmor.
Gustavsberg, "Opak".
Nu har hemma-hos-reportaget kommit ut på lokalTV, Kanal 12!
Eventuellt lägger de ut det på webben... Då hamnar det här isf.
Det var så underligt att se sig själv prata och se sitt hem på TV :)
Men kul!
Känner mig nöjd att jag inte pratade superstressat som jag brukar göra när jag är nervös...
~
Här knaprar vi vitpepparkorn för alldeles för många på dagis har legat hemma i magsjuka. Love har varit där nu i tre dagar så jag inväntar bara våran tur till helvetet ;)
Imorgon och fredag ska han dock vara hemma. Det är ju trots allt sportlov...
Vi får köra lite innebandy och fotboll inne imorgon!
KRAM

6 kommentarer:

Min dröm om lantstil sa...

Men vad spännande, då måste jag se det reportaget :)
Jag hade med en tjej på jobbet som blev magsjuk men än har jag inte känt av något... Håller tummarna för oss båda då :)
Kram

Liza sa...

Så fin terrin, letar på loppis efter en egen!
Håller tummarna att ni klarar er!

Kram Liza

AC sa...

Fina du! Hur bra som helst! Du kan dina grejer du!
Ser fram emot ditt besök här i huset, så du kan komma med tips och ide'er! Puss...

Hannis sa...

Roligt med reportaget!

Hoppas att ni klarar er från den vidriga magsjukan...
Vi har folk som blivit sjuka på jobbet så jag springer runt som en besatt och spritar överallt.
Tror inte att det hjälper men ändå=))

Och superfin terrin!!

Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så spännande, är du med på kanal 12. Jag tror vi får in den kanalen nu, ska kolla senare idag.
Jättefin terrin, och det var ett bra tips med pepparkornen. Det visste jag inte att det funkade.
Kramar
AnnaMaria

Ardisia sa...

Heej! Vad kul med reportage :) Visst är det hemskt att se & höra sig själ hihi!

Hoppas ni slipper magsjukan! Här har vi bara influensa än så länge, trodde igår att magsjukan kommit till familjen men det visade sig bara vara kräkningar orsakade av influensan.
Må gott! Kram Mia