fredag 11 mars 2011

Nu är vi glada!

Det är fredag och jag har värsta "goa" känslorna i kroppen...
(bortsett illamående som tydligen letat sig tillbaka samt ond mage... är det en nalkande halsbränna eller dyl som är nästa gravid-symptom?!)
Kanske pga att det är helt underbart väder idag!
~
Ett litet vårtecken bjuder jag på idag...
Olivträdet har börjat skjuta skott!
Det är en planta som jag övervintrar åt en vän... uterummet passar bra att övervintra i, så hon ska få tillbaka plantan när den vill flytta ut :)
Idag ska jag vara duktig och producera lite kartor efter det göra fredagsfint hemma!
Kan verkligen få dåligt samvete för att min sambo alldels för ofta endast får se mig i sunkiga myskläder. Men det är ju så lätt att hamna i det där mysträsket när man pluggar på distans. Man är ju bara hemma.
Men idag... Då ska jag göra mig fredagsfin ;)
KRAM

7 kommentarer:

AC sa...

Tänkte oxå hoppa i ngt annat än myskläderna idag. Det e ju trots allt fredag! :) Rings sen. Puss...

Fröken M sa...

Åh, även här skulle jag behöva göra mig lite piffig och fin då och då så att C ser att jag faktiskt har andra kläder än mjukisbrallor och leggins ! Ikväll kanske är ett bra tillfälle att överraska :) Ha en riktigt mysig helg :) kram

Designe sa...

Hej! Nämen va säger du? Är det en till på gång! Här hänger man inte med! Trevlig helg! Kram :)

floosan sa...

man blir oftast gladare och piggare när man får på sig något annat än myskläder även om det inte finns bättre plagg =)

killmamman sa...

härliga bilder! trevlig helg!

Hannis sa...

Det där med myskläder är du inte ensam om...
Hoppar i det så fort jag kommer hem från jobbet=))
Men det är lite mysigt att göra sig lite extra fin ibland.
Det behöver man.

Härligt med Olivträdet!
Är rädd för att om jag rör mina så kommer dom att tappa bladen=))

Kram Hannis

Allis sa...

Härligt med lite vårkänsla!
Hoppas din helg varit underbar och att vårkänslorna fortsätter spira i veckan!
Kram Allis