lördag 26 mars 2011

Ja tack!

Ojoj, har suttit så mycket med näsan i datorskärmen med studierna att jag itne orkat fritidssurfa speciellt mycket den här veckan...
~
Men jag måste tipsa om ett finfint klädmärke för barn som heter
Det är en mamma på Loves dagis som driver klädmärket och företaget.
Så fina och enkla kläder...
Ska nog klicka hem följande plagg till min lilla pärla!
Randiga Long Johns med lite "häng".
Fin tröja!

Chinos i baggymodell som smalnar av...
Dock känns det som jag skulle vilja att Love hade dessa chinos i höst eller nästa vår.
Måste höra om de kommer att finnas med i nästa kollektion. Annars köper jag nog en storlek för stor och spar ;)

Härlig Helg!

KRAM

*alla bilder är från SKRW's hemsida*

3 kommentarer:

Liza sa...

Tack!
Ja långt hår är så snyggt men på mig hamnar det bara i tofs/klämma...!

Ha en härlig lördag!

Kram Liza

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

sv. Hehe nä det var ju jätteskönt då man var liten :) dock vaknade man ju när bilen stängdes av.. hehe! Det är många ggr man vill byta ut när de små sover, ser så härligt ut!

Kramar och önskar dig en trevlig dag!

Anci sa...

Hej !
Tack för tipset ! Jag ska kolla runt lite och se vad jag hittar.

Kram
Anci