tisdag 1 mars 2011

Fluff

Hallongrottor väntar till min stora kärlek när han kommer hem idag...
Uppdatering från virrpannan; Nej, gelehallon heter det ju.....
Oj, helgen bara swischade förbi i ett rosa fluffigt mol av frihet.
Tentan gick bra, även om jag ett tag trodde att jag hamnat med fel tentafrågor när jag öppnade dokumentet.
Men med koncentration fixade det sig!
Jag tror inte det finns någon bättre dag att ha tenta på än en fredag.
snacka om Ledig, med det stora L:et sedan!
~
Imorgon fyller kärestan år och barnsligt förtjust som han är i sötsaker har jag inhandlat ingredienser till en riktigt barnfavorit; bananasplit :D
Den tar vi dock ikväll :D
Imorgonkväll planerar jag att göra löjromstoast.
~
Nu tillbaka till ARCGIS-världen ;)
KRAM

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Kul att tentan gick bra. Vad gott med hallongråttor, de va länge sen jag bakade.
Vilka härliga avtryck lillen gjort på dina nattbord, nästan som fotavtryck i hallen...eller?!;).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Allis sa...

Så skönt att tentan gick bra!
Nu blev jag rktigt sugen när du radar upp det ena godare än det andra ;))
Ha en fin dag!
Kram Allis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till bra resultat på tentan, och grattis till mannen.
Löjromstoast låter jättegott. Ha ett mysigt kalas.
Kramar
AnnaMaria