fredag 18 mars 2011

Det måste vara praktiskt också...

Härlig Fredag!
Fast det snöar som attans här idag!
Men väderexperterna lovar fint väder i helgen, så snön försvinner nog snabbt!
I och med omorganiseringen i hallen kände jag ett behov av att ha en byrå att förvara tråk-men-nödvändig-kläder i. Vår sovrumsbyrå fick flytta ner till hallen, under trappan.
Var lite fundersam om det verkligen skulle passa sig med en byrå där först, men gud vad nöjd jag är nu!
Så praktiskt att kunna slänga ner vantar, sockor, mössor, sjalar, mm, (det blir ju en del med barn och mammans beroende av sjalar ;) ) och det blev trevligt på en så trist plats som under en trapp dessutom.
~
Senare ska jag hämta Love-grejer som jag beställt!
Spännande!
KRAM

10 kommentarer:

Min dröm om lantstil sa...

Härliga bilder, kändes som sommar att kika in här :)
trevlig helg, kram

Liza sa...

Det blev ju superbra!
Fint på byrån oxå!

Trevlig helg!

Kram Liza

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En byrå i hallen är jättebra, och fin var den också. Har börjat snöa här igen, jag trodde det hade slutat, men icke!
Vet du, jag såg flera Ove på Tradera, och dom var jättefina.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

hihi, tack vad snäll du är =) och vad fint du verkar ha hemma. Vitt är det enda rätta :) hehe!

Kram och ha en toppendag å hoppas de slutar snöa! Här småsnöar det också, fast inte mkt. Vart bor du?
KRam

Vit dröm sa...

Hoppas experterna har rätt :)
Ha en mysig fredag!
Kram Anna

Therese sa...

Har du det alltid så välstädat? Blir imponerad...

AC sa...

Ja jag håller tummarna för att de där experterna har rätt den här gången. Jag orkar inte med mer vinter nu! Ge mig vååår! Puss...

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vilka hääärliga bilder:)
Önskar dig en fin fredag

Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Jag trodde jag sökt på våningsfat, men det var det inte. Du ska få två nr: 128649852 och 129043844 där hittar du två. Men dom är populära, har stigit rejält i pris sen sist jag tittade. Jag budar inte, bara så du vet.
Lycka till
Kramar
AnnaMaria

Anci sa...

Det blev jättebra och vilka underbara blommor !

Kram
Anci