torsdag 17 mars 2011

Beroendeframkallande

De orientaliska liljorna jag köpte för knappt två veckor sedan blommar för fullt och gisses vad gott de luktar...
Jag är helt beroende av väldoftande blommor!
Vaknade t.o.m i natt och tyckte att jag kände deras underbara doft, trots att liljorna står i vardagsrummet på nedervåningen och vi sover på övervångingen.
Nog måste det vara så att luktsinnet hamnar i skarpläge när man är gravid!
~
Plugg och hämta grejer till Love på posten står på dagens schema!
...och sol idag med!
KRAM

5 kommentarer:

Fröken M sa...

Liljor är underbara !! de och tulpaner är mina absoluta favoriter som man alltid blir glad av att ha hemma.
Nu ska jag se till att få ordning i lägenheten, sen står blommor näst på tur ! Krukor med påskliljor och krokus ska sättas ut och inne är det snittblpommor som gäller eftersom vi bara har eenorma fönster som börjar vid golvet. ( dock skulle nog viggo ÄLSKA om jag satte blommor i dem som han kan "pyssla" om... )
Ha en härlig dag !
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Liljor är bara såå fina:)
Solen skiner här hos mig också idag..hääärligt:)

Ha en fin dag
Kram Susanne

Vit dröm sa...

doftande blommor är väl ljuvligt :)
Här skiner solen för fullt så nu blir det promenix!
Kram Anna

Annika sa...

Åh vad jag önskar jag kunde ha doftande blommor inne..... blir lite kliig i näsa o ögon...:( men dina liljor var alldeles underbara... Kram Annika

brittabloggar sa...

Åh liljor luktar ju bara sååå gott!