fredag 4 mars 2011

Beach 2011?

Här tänker vi inte på kroppsformen inför den kommande bikinisäsongen...
Glass intages i princip varje dag, just nu helst med hallonsås och lakritsströssel (salt)...
Jag kommer ändå vara nyförlöst i sommar och gömma mig i svalkande långklänningar under ett parasoll!
Undrar dock hur den här bebisen kommer att se ut när denne blir "gjord" på sötsaker.
Läste någonstans att med ett ständigt högt blodsocker växer bebisen mer...??
Love är "gjord" på frukt, speciellt Royal Gala-äpplen som var min craving då...
Han är lång och normal-smal :)
Trevlig Fredag!
KRAM

11 kommentarer:

Liza sa...

Oj.. va kul! Grattis! =)
Glass är gott!

Trevlig fredag!

Kram Liza

Hanna sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg =)

Nu ska jag kika runt i din!

Trevlig helg!

Hanna sa...

Var tvungen att läsa tre gånger. GRATTIS!!!!

Marie sa...

Hej Pernilla,

Jag har mailat dig ang Floosans tävling, vill bara kolla att du har läst det? Så att du inte missar din vinst ;-)

Mvh Marie

Fröken M sa...

haha.... viggo är gjort på gott & blandat och saftsoppa så det kanske inte var så konstigt att han vägde 4,6 när han föddes ;)
Idag har jag tittat på dig och ert fina hem !!
Kram

Anonym sa...

Stort Grattis!!!! All lycka!
Puss// Anna (räv) antar att du undrar vem det är annars ;)

AC sa...

Ja ät!
Det kommer mååånga "beach" i framtiden!

Anonym sa...

En till?! Grattis!!!
Å nåt som är gjort på sötsaker kan inte bli dåligt!!! =D
Kram Kristina

Anonym sa...

Va kul med en till liten Pernilla!Grattis till er!! Kram Jessica Welin

Ardisia sa...

Hej! Vad kul med en sommarbebis :) När är du beräknad till?
Vår -04:a son föddes i maj, och det var så härligt att ha en sommarbebis! Mycket enklare än att ha en vinterbebis (har även en född i dec & en född i jan..)

Och jag kan säga såhär: Jag levde på socker (glass) den här sista graviditeten. Kaspian vägde 3600 och gick över två veckor, så han var en helt normalstor bebbe. Så det stämmer inte alltid att socker gör barna större, MEN sjuksköterska- Ardisia säger, ät inte så mycket socker, det ÄR inte bra (eller jo för välbefinnandet kanske ;)
Kram Mia

Therese sa...

Grattis grattis! Vad roligt!