måndag 7 mars 2011

Barninredning

På onsdag ska jag och Love till min väninna/Loves kompisar på ett barninrednings-kalajs.
Det är produkter ifrån Barnvänligt som ska visas/handlas :)
...och det finns ju så mycket fint!
Är så sugen på en väggdekal... som luftballongerna ovan och under.
Men jag kommer att vänta lite med att fixa väggarna i barnrummet tills vår andra ögonsten har tittat ut.
De kommer nämligen få dela sovrum till en början och jag vill veta om det är en tjej eller kille som finns där inne, samt hur det blir bäst att möblera innan jag sätter igång med väggarna.
Så fint!
Till mamman kanske?!
Fanns en liknande som det står FIKA på...
den skulle annars vara väldigt fin i barnrummets "köksdel" :)

Två molnkrokar ska beställas;
ska ha en vid varje barnsäng som man kan hänga sin pyjamaspåse på...
-En korv med bröd tack.
-Ketchup och senap?
-...
-För sent redan sprutat...
~
Alla bilder är ifrån hemsidan Barnvänligt...


KRAM

6 kommentarer:

Fröken M sa...

Underbara saker !! Även här kliar det ordentligt i fingrarna efter att få inreda Viggos rum och nedräkningen har börjat inför flytten !
Hoppas att även Love ska bli frisk snart !! Kramar

Liza sa...

Åh så mycket fint!
Ballongerna va ursöta!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Anna-Mamma till Kevin sa...

Tack! Roligt att du kikade in! :)

Å roligt att du tog dig tid att svara på min fråga! :)

Jag tror också att barn som vaknar nattetid gör det för att dom behöver det extra målet helt enkelt! :)

Sen kan dom ju precis som du säger vakna utav drömmar och så också eller som nu när Kevin har hosta kan han ju vakna utav den!

Ha en fortsatt bra dag!

Barn & Inredning sa...

Barninredning-rum är så kul & fixa med.

Fint med de balongerna....men som du säger best att vänta tills lilla busfröet imagen kommer ut.

Kram Malin

floosan sa...

Vilka underbara väggdekaler.

Jag skratta så jag vek mig par gånger, helt underbart bra vart det!

killmamman sa...

vilken jättefin affisch, den vill jag beställa och hänga över bebis säng, ett bra livsmotto :)