måndag 21 februari 2011

Vad blir det för mat?

En söt byrå jag hittade hos farmor...
Det ska målas om och få nya knoppar.
~
Både ris och ros i helgen!
Var på en urmysig och trevlig 30-årsfest i lördags! Åt mig mättare än vad jag trodde man kunde :) På söndagen blev jag dock sjuk i feber och förkylning. Men Love känns iaf bättre från sin förkylning, så vi testar dagis idag.
~
Vi har gjort om lite i Loves rum och han har fått en kökshörna... som han älskar!
Han grejar vid spisen, slår i kastruller och äter på tyggrönsakerna... och bjuder oss på diverse smakprov så klart!
Precis som det ska vara!
Ska försöka hitta någon fin tavla att sätta upp ovanför bordet bara...
Idag blir det mer tentaplugg och en sväng till blomsterlandet för inköp av lite fina vårblommor!

KRAM



6 kommentarer:

Liza sa...

Så fin byrå o kökshörna!
Härligt med lite nya blommor!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Fröken M sa...

Va fint !!
vårblommor är ljuvligt och just nu njuter jag av att lägenheten är full med tulpaner !! Ha en toppen dag ! kraam

Hanna sa...

Vad fint! Vi var på ettårskalas i lördags och John fick en sån där fin, vit Briospis av sina föräldrar.

AC sa...

Men se så fint det blev! Förstår jag att han trivs! Speciellt med den där jordgloben... ;) Puss...

floosan sa...

Åh va roligt att du är med och tävlar! Ha en trevlig kväll vännen

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättemysig liten lekhörna:)
Ha en skön kväll, hoppas du är piggare
Kram Susanne