onsdag 2 februari 2011

Something blue

Tänk att vissa färger trivs man aldrig riktigt med hemma.
Så känner jag med blått.
Tycker det är så himlans fint när jag ser krispiga hem med blått som accentfärg, men sedan får jag liksom aldrig till det bra väl hemma hos mig själv. Inte med en sådan nöjd känsla som när jag har ex ljusrosa och limegrönt.
Men nu provar jag ändå lite blått på övervåningen...

Bild fån LuckyLittleMe

Passade på att köpa en vårjacka till Love på rea...
Gjorde likadant med hans overall till i höstas.
Känns som det kvittar om man har säsongens färg eller... ;)
Speciellt när det ibland är mer än halva priset och han växer ur det på en säsong!
Så det fick bli en grönblå jacka i år.
Älskar Molo!
~
Ska snart hämta kotten och försöka ta med mig honom ner tills tan för jag har ngr ärenden...
Laddar med en påse smörgåsrån så vi kanske hinner vara där i en halvtimme iaf innan det blir skrik...
KRAM

4 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Jag är ganska lika när det gäller blått. Ibland testar man ändå.;-) Stina

MammaMorran sa...

Vilken härlig blogg, ska kika runt efter inspiration här inne iom att vi gör om hemma nu :)
Och jag älskar också limegrönt :D

Trevlig LillLördag!
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker blått är jättefint, men jag har det bara i sommarstugan. Jag tycker det är alldeles lagom mycket blått med prickarna, det var en jättefin kudde.
Kramar
AnnaMaria

irene sa...

Blått er flott!
Ha en fin helg!

Klem Irene