onsdag 23 februari 2011

små steg

Såg den här söta bilden på sköna hem och fick en idé om att låta Love springa med pastelliga fötter i sitt rum.
Vore så gulligt!
~
Plugg idag inför tentamen på fredag, men det känns som pluggande går i snigeltakt.
Även om jag har gjort många tentor känner jag mig jättenervös när den här är på tid.
Tänk om jag inte hinner få med det viktigaste!?
Jag skriver oftast så mycket för att verkligen förtydliga mina svar...
Men det finns det nog inte utrymme för nu om jag ska hinna.
Dessutom är jag inne i jordens tröttperiod och somnar nästan i samma andetag som jag öppnar boken.
Behöver nog mer sol och frisk luft.
Bild från Sköna hem
Helst vill jag bara dricka kaffe på en prunkade farstu i vårsolen, lyssna på fåglar och njuta av krokusen som tittar upp i rabatterna!
~
Igår var föresten lokalTv hemma hos oss och gjorde ett "hemma-hos-repotage".
Jättekul!
Det kommer nästa vecka...
Kanske kommer jag stänga av ljudet när jag ser det, så jag slipper höra mina egna knasiga ord och min röst! ;D

KRAM

4 kommentarer:

Liza sa...

Oj va gulligt med små fötter på golvet!
Tänk att man snart kan sitta ute med kaffet i handen..!
Så kul med reportage hos er!
Men fy så jobbigt att höra sig själv hihi!

Lycka till på fredag!

Kram Liza

Fröken M sa...

Ååå va spännande !! då ska ert fina hem minsann inspekteras :) kram

Fröken M sa...

När börjar programmet sändas ?? :) kram

vilda sa...

Hittade hit tack vare KANAL 12 - vilken skatt du har - kanon fin blogg !!!

Kram vilda