söndag 13 februari 2011

PM

Längtar efter snödropp
Bild från google...
Skriver PM inför ett seminarium och jag håller på att bli komplett galen!
Texten är så otroligt tråkig, så mina känslor pendlar mellan ett intesivt skrivande till helt hopplöshet...
Denna typen av anlys är inte alls min grej.
Jag är nog för fyrkantig och naturvetenskaplig för det här som jag gör nu...
~
Hallen är snart klar och Love ska idag få mer struktur och ordning i sitt rum...
Nya hyllor är inhandlade och har målats.
De ska snart sättas upp och korgarna ska fyllas med leksaker.
Så roligt!
KRAM

3 kommentarer:

floosan sa...

Spännande att det är i slut fasen. Hoppas Pm:et faller på plats tillslut, härlig söndag!

Matilda sa...

Lycka till med pm:et! Är säker på att du klarar det galant.=)

Va kul att du också har en blandras av siames/bondkatt. I kullen som vi fick så fanns det en svart hane, Shiro som är snowshoe och tre spräckliga honor. Så det verkar kunna bi precis hur som när man gör den mixen!

Kram, Matilda♥

Hannis sa...

God morgon!
Snödroppar...
Tänk om man fick se dom kika fram.
Då vet man att det är rätt tid på väg=))

Låter som ett jättejobb med Pm:et!
Hoppas att det blir vad du vill, det tror jag att det blir.

Kul att pausa i pluggandet med inredning!

Kram Hannis