tisdag 15 februari 2011

det lilla extra...

Har ni provat ICA:s bärglandning; havtorn, gojji, blåbär, lingon, björnbär och ngr till?
Så god!
De flesta lyxade väl till det lite extra igår, eftersom det var hjärtedagen!
Jag gjorde god mat och köpte chokladmunkar till min F.
F skulle ha köpt tulpaner till mig men orkade inte stå i den milslånga kön... hahaha...
Romantikern!
Men jag får trösta mig med att tanken var god och att jag fick tulpaner för två veckor sedan utan att det var hjärtedag. (Dock hade han köpt ngt annat till sig själv som kostade betydligt mkt mer än två tupanbuketter ;))....
Love ville inte ha mat, för han var så trött efter en längre dag på dagis...
plus att han dreglar ngt bedrövligt, så jag misstänker tandsprickning.
Det blev gröt till kvällsmat istället...
Men det är ju ngt av en favvo, så han blev nog glad för det!
~
I helgen blir det nog american pancakes till frukost igen...
Det går så ruskigt snabbt att gör dem, (med färdigt pulver som man blandar med mjölk, ägg och olja), och det blir så himlans gött!
Ha en fin dag allihopa!
KRAM

3 kommentarer:

AC sa...

Mmm en mycket trevlig bärmix. Pannkakor... Hmm... På söndag kanske jag står där på farstun lite bakis och hungrig och tigger lite!? =)
Puss...

Liza sa...

Hihi, ja jag blev faktiskt förvånad själv över blommorna! =)

Har inte testat bären men måste nog göra, såg jättegott ut!

Kram Liza

Fröken M sa...

Goddagens ! Jag ville bara kika in och önska er en härlig dag :) kram