torsdag 10 februari 2011

Kontraster

Snön vräker ner ute...
och jag kan knappt bärga mig tills jag får slå klorna i de underbara plaggen från Kappahls kommande kollektion Vintage stories Vår 2011.
Vill nog ha det mesta, men speciellt ska jag slå till på dessa plagg.
Måste spara mina slantar till några godsaker från HM´s
Conscious Collection också!
~
Duggan är inlämnad, nu återstår att arbeta på ett PM i helgen.
Hade tänkt att unna mig tulipaner, men snön hindrade mig från att ens försöka åka ngt mer i bilen är den nödvändiga resan till dagis.
Love sover äntligen efter en gråtattack på ca 40 minuter...
Inget var bra... hungrig men ville inte äta, (inte ens mellanmålsdryck från Nestlé som är hans favvo annars). Han var nog helt slut, men ett bad fick honom på andra tankar och sedan slank vällingen ner i ett nafs!
Sen blev det bingen!
Goding!
KRAM

2 kommentarer:

floosan sa...

Så mycket fint, efter dagens snöfall så känns det långt bort

Fröken M sa...

HIHI.. vi har verkligen inte ens glass hemma och då är det illa ;) dock har jag pimplat i mig några koppas svart och vaknat till liv !
Riktigt fina klänningar, jag blir så sugen på vår och sommar nu, men tittar man ut bevisas att det nog dröjer ett tag till...
kram