tisdag 22 februari 2011

jag tröttnar aldrig...

Lökar som faktiskt redan nu finns på kruka i handeln :)
Jag kan inte få nog av två saker här i livet....
(förutom love, min sambo och mina mojjar då förstås)
kaffe...
(det är tema kaffe på Tv4morgon :) massa bra tips!)
och Botaniska tryck!
Fann utrivna blad ur en flora hos farmor och tyckte de var så fina att de fick en given plats på hyllan ovanför soffan! En ram känns överflödigt.
Passade bra när årstiden vår står på tur ;)
~
Idag blir det en spännande dag...
KRAM


6 kommentarer:

Fröken M sa...

hihi... vet du - "lilltjejen" och Viggo är lika gamla !? Det kan man inte tro när man ser dem :)
Hoppas du får en riktigt bra dag ! Även här följs kaffe pratat på tv med spänning ! kram

Liza sa...

Mmmm kaffe, sitter här med en kopp just nu! =)
Vilka underbara bilder!

Ha en fin dag!

Kram Liza

Fröken Grön sa...

Varje sida är som ett litet konstverk! Och färgerna är fullkomligt ljuvliga.
Att kaffe är livsnödvändigt skriver även jag under på!
Må så gott!
/Anna-Karin

Annika sa...

Vilka underbara tryck du hittat.... ja nu väntar vi spänt på våren.... vilken söt kökshörna di visar i ett tidigare inlägg.... mysigt för barnen att pyssla o dona... o smakprov måste man ju ta..:) Kram Annika

Jennifer sa...

Hej Du!
Jag använder mig av photoscape. Ett enkelt o roligt program! Lycka till!
Härliga bilder!!
Kram/ Jennifer

Hannis sa...

Kaffe! Ett måste=))
Är redan inne på mitt andra glas och klockan är 05.38.

Dom är fina dom trycken.
Humörshöjande med fina färger och blommor.
Nyfiken blev jag också på det spännande.

Kram Hannis