fredag 11 februari 2011

glad ändå...

Vårfint i vardagsrummet
Många klagar över snön och det gör väl jag med...
i bilen på såpiga vägar och speciellt när jag möter en buss och inte vet vart jag ska ta vägen...
När man känner för att hålla händerna för ögonen och skrika... dock inte det bästa.
Men igår var det faktiskt så...
Jag trodde inte att jag skulle komma fram till dagis... Det fanns liksom ingen väg i sikte framför mig, inga två filer. Alla körde i mitten för att försäkra sig om att inte komma för nära kanten, men det blir ju lite svårt när man inte kör åt samma håll!
~
Men vad fasen, nu har jag lovat mig själv att inte bli bitter över ovädret idag.
För jag är på så bra humör!
Plugg, städa inför helgen(finns det ngt bättre än ett rent hem att mysa i inför helgen?!), handla godsaker och pyssla om mig själv!
Sen hämta godaste Love på dagis!

KRAM

5 kommentarer:

Liza sa...

Ingen ide att lägga energin på det tråkiga vädret..!
Underbart skönt med nystädat till helgen!!

Trevlig fredag!

Kram Liza

Hannis sa...

Man kan ju inte göra så mycket åt vädret så det är bara att gilla läget=))

Ha nu en riktigt skön helg fylld med det du vill/
Kram Hannis

AC sa...

Åå give me lite av det där glada. Mitt är borta... Puss...

Fröken M sa...

jag tror inte det spelar så stor roll vad det är man "snöar in på" bara man gör det till sitt eget. Då får ofta hela ens hem en presonlig och härlig touch med karaktär !
Blommor är underbart och en bukett snittblommor får mig alltid på bra humör, speciellt nu när det finns tulpaner i alla möjliga färger !!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, man behöver nog hålla båda händerna på ratten och händerna på ratten för att klara trafiken där det är så mycket snö nu. ;-)

Här har vi haft blå himmel och strålande sol i dag - så jag är minsann glad jag med.

Hoppas du har en riktigt fin helg!